Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van daisyenannemarie - WaarBenJij.nu Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van daisyenannemarie - WaarBenJij.nu

Suriname

Door: daisy en annemarie

22 November 2008 | Suriname, Paramaribo

We zijn gelukkig veilig aangekomen in Suriname (bij het opstijgen hadden we hier onze twijfels over). We hebben uren in de rij gestaan op het vliegveld in Curacao door een technisch mankement aan het vliegtuig werd ons gemeld. We hebben nog nooit zo'n duidelijke instructies gekregen voor evacuatie als in dit vliegtuig. Maar het is allemaal goed gekomen, gelukkig. We zitten in een gezellig guesthouse en zijn ons aan het verdiepen in de binnenlandse tours. Gaan we waarschijnlijk volgende week doen. Vanavond eerst genieten van het Surinaamse uitgaansleven.
Tot snel, groetjes Daisy en Annemarie

• 22 November 2008 - 14:28

Marieke:

ha ladies
    fijn te horen dat jullie veilig aangekomen zijn. Ben benieuwd wat jullie daar allemaal gaan doen. Hier sneeuwt het momenteel.
    groetjes, Marieke en Sjriek

• 22 November 2008 - 15:06

Opa En Oma Venlo:

Proficiat dat jullie toch nog veilig zijn aangekomen Geniet van jullie verblijf in Suriname. Hier is het momenteel 6 graden en het sneeuwt. Veel groetjes. Bob en Riet

• 23 November 2008 - 00:13

Sander:

dat soort vliegtuigen heb je in Mexico ook veel te veel... Wist je trouwens dat er veel meer Nederlanders zijn die denken dat ze Surinaams kunnen praten dan dat er Surinamers zijn? Is een observering van een Nederlandse caberetier een paar jaar geleden, maar het klopt wel! Nou, nog veel plezier in de jungle & hou ons op de hoogte!

• 23 November 2008 - 13:36

Diane:

Voor de volgende vlucht zou ik alvast voordrinken met Red Bull. Safety first toch!!! Zit me intussen te vermaken in Noord Limburg. Heel veel plezier in Suriname. ENJOY!!!!

• 23 November 2008 - 14:45

Geert En Ank:

dames, goed dat jullie veilig geland zijn, hier sneeuwt het hehe en steen koud, de groetjes en geniet maar

• 23 November 2008 - 21:43

Linda Janssen:

Hallo meiden,

Ik heb jullie site ook gevonden eindelijk,en zo kan ik wat volgen wat jullie allemaal meemaken!!
    Erg leuk zeg,en nu in suriname,daar is het zeker beter dan hier hier sneeuwt het,brrr.
    Geniet ervan en amuseer jullie,en let ook op elkaar he.
    Groetjes Linda

• 24 November 2008 - 01:38

Monique:

hallo meiden. Nou gelukkig veilig aangekomen. Heb nu nachtdienst en het heeft hier jawel hoor heel erg gesneeuwd. Dus ben maar blij in de zon. Hier koud. nou veel plezier ik ga nog wat werken, en annemarie zo gauw als ik iets weet te vertellen je weet wel over wie dan laat ik het direct weten er is nm steeds iets tussen gekomen. KIM heeft een dochter tess alles goed vele groetjes Monique

• 24 November 2008 - 17:21

Ger En Thea:

Ha maedjes,

Tja, zo'n vliegtuig bezorgd een mens wel de kriebels!!En hoe is het Surinaamese uitgaansleven? Geniet ervan! En blijf ons vooral op de hoogte houden!
    groetjes
    Ger en Thea

• 24 November 2008 - 17:50

Tequila Toni:

Heeeej meiden,

Eindelijk ook een berichtje van mij! Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben...Wel klote voor jullie dat jullie flesjes Amstel "moeten" drinken hehe...
    Ik zal jullie vanaf nu blijven volgen! Nog veel plezier in Suriname weet je! ;-)

X Erik

• 26 November 2008 - 07:01

Brian:

heeeee

sa5 is al te verkrijgen hier terwijl ie pas 8 januari officieel te zien is!!
    dus als jullie in de buurt van een bios zijn (als ze die daar hebben hhahaha) zal ie daar wel ergens draaien!

hou uiteraard een copie voor jou paraat!!!

XXX