Fotoreportage - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van daisyenannemarie - WaarBenJij.nu Fotoreportage - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van daisyenannemarie - WaarBenJij.nu

Fotoreportage

Door: daisy en annemarie

14 December 2008 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,
We wilden jullie even laten weten dat we wat nieuwe foto's hebben geplaatst op de site. We waren al weer bijna vergeten dat we in Curacao zijn geweest, maar de foto's van curacao staan er nu eindelijk op (alle foto's van curacao staan bij 'adios curacao'). Ook hebben we wat foto's van paramaribo geplaatst bij 'No spang' en foto's van Brownsberg bij 'Brownsberg' (duh!).
Zoals jullie wel zullen begrijpen waren we ons vandaag een beetje aan het vervelen dus hebben we de tijd maar verdreven met het plaatsen van de foto's. We zijn gisteren verstandig thuis gebleven en even wat slaap ingehaald. Ook heeft ons lichaam even kunnen ontwennen op deze alcoholvrije dag. Vandaag doen we het ook lekker rustig aan en kunnen we ons voorbereiden op ons tripje naar Galibi dinsdag. Wij gaan een potje kaarten op het terras.
Veel kijkplezier.
Groetjes Annemarie en Daisy

• 14 December 2008 - 19:22

Nina:

ik ben echt jalours hoor, hoe goed en hoe leuk jullie het hebben.
    Hier gaat alles nog gewoon z'on gangetje
    Koud, en echt winter dagen.
    Voral die foto's vind ik erg leuk om te zien.
    tot snel
    dikke kus

• 14 December 2008 - 21:23

Marielle:

Heeej, superleuk eindeluk get fotootjes derbie! Alvast fijne kerst doa in het zunke he! Daisy, de mail kumt eg hiel snel, beloofd! Gr's X Jel

• 15 December 2008 - 09:14

Marieke:

leuke foto's
    ik weet alleen nog niet wie dat snoepje is -:))
    slapen jullie altijd in een hangmat?

• 15 December 2008 - 09:18

Oma En Opa Van Essen:

Door jullie foto's krijgen we een mooie indruk van de omgeving en hoe jullie je amuseren. Wij kijken steeds uit naar een nieuw berichtje van jullie. Groetjens.

• 15 December 2008 - 21:10

Corina En Eddy:

nou nou wat ze hier niet kunen don ze nu maar daar stel zuipers zij jullie. wel gezellig daar zo als ik het zie

• 17 December 2008 - 17:22

Brian:

erg leuk allemaal die foto s
    laat er maar flink wat komen !!!!

XXX

• 18 December 2008 - 21:14

Sandra:

Hé Daisy,

Het ziet er waanzinnig uit op de foto's!!Alvast een fijne kerst gewenst! Waar vieren jullie oud en nieuw? Geniet er maar lekker van! PS ik heb de opleidingsplek gekregen!

Liefs, Sandra

• 19 December 2008 - 12:23

Harm Godwaldt:

leuke week met jullie gehad.eten drinken en vooral gezellig gebabbeld.
    mis jullie wel. wens jullie nog een gezellige en een veilige reis toe.daisy is het niet moeilijk voor je een dag rusten