Bezoek indianendorp Galibi - Reisverslag uit Galibi, Suriname van daisyenannemarie - WaarBenJij.nu Bezoek indianendorp Galibi - Reisverslag uit Galibi, Suriname van daisyenannemarie - WaarBenJij.nu

Bezoek indianendorp Galibi

Door: daisy en annemarie

19 December 2008 | Suriname, Galibi

We zijn weer veilig terug in Paramaribo na 4 relaxte dagen in Galibi. We waren begonnen aan ons verslag daarvan maar helaas ging er iets mis en is het niet opgeslagen. Morgen of overmorgen een nieuwe poging want nu zijn we boos. We gaan ons een biertje drinken.
Groetjes Annemarie en Daisy

• 19 December 2008 - 17:10

John:

Het is nu al leuk!

• 20 December 2008 - 09:27

Jolanda:

Kei gave foto's Jullie amuseren je wel geniet ervan. Kerstkaart is aangekomen , helemaal te gek !! grz Jolanda

• 20 December 2008 - 11:02

Au3:

Hey Daisy en Annemarie,

Hele goede reden om een extra biertje te drinken!

En verder; Keep up the good work! ik geniet van jullie verhalen, ik kijk al uit naar het volgende!
    Geniet er nog van en bij deze, hele fijne kerstdagen en natuurlijk een goeie roetsj!!

x 3

• 21 December 2008 - 00:01

Laura:

hey meissies,

bedankt voor jullie kerstkaartje, leuke foto!!
    dikke x lau

• 21 December 2008 - 21:11

Nina:

ha

Dankjewel voor kerstkaart erg leuk, hij was alleen bij stan gekomen, maar hij is hem persoonlijk komen brengen dus is goed gekomen.
    tot snel
    dikke kus