Vertraging - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van daisyenannemarie - WaarBenJij.nu Vertraging - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van daisyenannemarie - WaarBenJij.nu

Vertraging

Door: daisy en annemarie

09 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

Jullie verwachten waarschijnlijk dat we in Brazilie zijn. Helaas, niet dus....
Nu verwachten jullie waarschijnlijk dat we het vliegtuig gemist hebben, omdat we na een avondje stappen ons verslapen hebben. Helaas, niet dus....
We zullen jullie niet langer in spanning houden.
We zitten nu nog in Suriname, omdat Annemarie last heeft van (waarschijnlijk) bijwerkingen van de Lariam (antimalariatabletten). Gelukkig ziet ze nog geen kaboutertjes rennen, maar het scheelt niet veel. Om deze reden hebben we disndag besloten ons ticket te annuleren.
Ach ja, zo leren we het gezondheidsstelsel hier in Suriname ook een beetje kennen.
We houden vol en wachten tot het over gaat. Geen reden voor paniek.
We zijn nog steeds blij om hier te zijn, zeker aangezien we niet van kou houden en het in NL niet uit te houden is. Volgens ons is het in Patagonie nog warmer.
We houden jullie op de hoogte.

Groetjes Daisy en Annemarie

Ps: Opa en oma van Daisy, leuk dat jullie nu ook internet hebben! Kunnen jullie oefenen op onze site met typen! Fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad in Venetie.

Ps 2: Lautje, je raadt het nooit..in ons vorige appartement hebben we een nintendo aangesloten en mariokart gespeeld! Annemarie heeft zelfs gespeeld. Wie had dat gedacht.

• 09 Januari 2009 - 18:05

Caresca:

hoi meiden

wat leuk om steeds te lezen hoe het met jullie gaat. en dat jullie het naar jullie zin hebben. ik kijk altijd weer uit naar het volgende bericht.
    annemarie beterschap, dat je maar snel weer opknapt en jullie reis kunnen voortzetten.

veel groetjes uit het oo zo koude nederland waar het nu min 12 vriest en heeeeel veel sneeuw ligt.
    caresca

• 09 Januari 2009 - 18:08

Chantal Blomen:

Hoi dames,
    Fijn om te lezen dat jullie het wat warmer hebben als ons! Het heeft afgelopen week 's nachts zelfs 20 graden gevroren! Hopelijk zijn die bijwerkingen van Annemarie snel over en kunnen jullie verder!
    Veel plezier nog!

• 09 Januari 2009 - 20:53

Lautje:

hey moppies!!
    hoe ist?
    wat balen zeg, gaat t wel weer n beetje an?
    maar inderdaad hier wil je echt niet zitten, it's freezing! tis niet meer normaal. dus geniet toch maar lekker van het zonnetje! ik hoop dat het snel beter gaat. echt supercool dat jullie een nintendo hadden! en an zelfs jij?! haha! heel veel beterschap en tot snel mails/bels,
    dikke kus lau

• 09 Januari 2009 - 21:07

Monique:

Ha meiden,
    Wat leuk die foto's van jullie. Zo te zien veel plezier en genoeg aan drank en fun. Hopelijk knap je snel weer op an, en kunnen jullie verder met jullie trip. Hier erg kud dus geniet van het warme weer. Ben nu avonddienst aan het draaien met Sanne dus wij wensen jullie veel plezier en vele groetjes en tot gauw weer. Monique en Sanne

• 10 Januari 2009 - 13:21

Harm:

veel beterschap gewenst annemarie.zal niet erg leuk zijn nu want het regent er behoorlijk.maar jullie vermaken je wel,ben toch wel een beetje jaloers hoor ook al regent het er. wens jullie veel reis plezier als annemarie beter is.
    groetjes harm

• 11 Januari 2009 - 03:58

Marieke:

ha die meiden
    tja... jullei willen gewoon niet weg daaar dat is duidelijk!!
    Wij zitten nu op langkawi, maleisie, en vetrekken morgen per speedboot naar thailand, naar het eialnd ko lipe. OOk wel de maledieven van thailand genoemd. Weer is prima, overal beter dan in Nederland blijkt wel weer.Veel plezier nog en Annemarie veel beterschap.

• 11 Januari 2009 - 16:55

Nina:

ha wat balen zeg, hopelijk gaat het snel weer beter met an.
    Of jullie kunnen die surinamers niet missen natuurlijk en dachten, we blijven toch nog even.
    heel veel groetjes

tot snel
    dikke kus

• 14 Januari 2009 - 14:21

Diane:

Allereerst Annemarie veel beterschap. Dat die bijwerkingen maar snel over mogen gaan. Nou ja, dan maar wat langer in Suriname. Het land is groot dus er zal nog genoeg te doen zijn. Nintendo, toe nou, dat voorrecht was toch alleen voor ons. Geniet van het land en de temperatuur en Brazilie dat komt nog wel, toch.
    groetjes Diane

• 14 Januari 2009 - 16:02

Brian:

beterschap annie!!
    hoop dat jullie inmiddels aangekomen zijn!!

X