Eindelijk los van Suriname - Reisverslag uit Belém, Brazilië van daisyenannemarie - WaarBenJij.nu Eindelijk los van Suriname - Reisverslag uit Belém, Brazilië van daisyenannemarie - WaarBenJij.nu

Eindelijk los van Suriname

Door: daisy en annemarie

15 Januari 2009 | Brazilië, Belém

Beste mensen,

We hebben een nieuwtje....
Na bijna twee maanden zijn we dan toch uiteindelijk aangekomen in Brazilie.
Om nu meteen weer verder te kijken naar een ticket naar Buenos Aires.
Aangezien de Amazone er nu niet in zit heeft het weinig zin om hier te blijven hangen. Wie weet gaat het ons nog lukken om vanuit Peru de amazone toch nog te verkennen.
De klachten van Annemarie zijn helaas nog aanwezig en volgens de arts kunnen deze nog enkele weken aanhouden. Gewoon uitzitten dus. Vandaar een paar wijzigingen in het reisschema.
Maar ja..Brazilie..We liepen gisteren op het vliegveld al tegen een behoorlijke taalbarriere op. Dat zijn we natuurlijk niet gewend na 2 maanden Suriname. Gelukkig is het ons met handen en voeten gelukt om een taxi en een hostel te regelen om 10 uur savonds. Vinden we wel iets om trots op te zijn. (We hadden ons weer eens goed voorbereid.)
Hopelijk is dit het eerste en laatste bericht uit Brazilie en vinden we een goedkope vlucht richting Buenos Aires.
Jullie horen het nog.

Groetjes uit Brazilie,

Annemarie en Daisy

Ps: Henk, we kunnen ons voorstellen dat je er moeite mee hebt om weer in het koude NL te zijn en weer in die dagelijkse sleur te moeten zitten. We hebben die lekkere mannen de groeten van je gedaan. We hebben ze helaas nu ook achter moeten laten, haha.

• 15 Januari 2009 - 17:58

Rian Vaessen:

Fijn om weer iets van jullie te horen.Is Brazilie niet leuk om daar te zijn? Ik heb nog een nieuwtje Daisy, Manon heeft een zoontje:Jesper. Eefje heeft me nog een paar keer gesmst, en vraagt mijn emailadres? Grappig he, als 0f ik het mijn hobby heb gemaakt.Ze weten niet beter zullen we maar zeggen. Maar ben eerlijk, ik blijf op de3 hoogte van jullie reis en mail nog terug ook.( Met plezier ). Nou tot horens maar weer en Annemarie hou je haaks en luister naar zuster Daisy! Allebei een dikke knuffel van Rian (Liefste collega )

• 15 Januari 2009 - 19:40

Pauline:

Wauw, heb net alles bijgelezen; supergaaf meiden! Hangmatjes, kreekjes, strand, biertjes..(zucht)niet verkeerd. Wij hebben geweldige winterwonderlandexperience (2x woordwaarde) gehad. Sjaatse, sjleije, kratse.. de hele mikmak. Maar vanavond bij t verlaten van Camillus rook het voorjaarsachtig...en storten we ons weer op de vasteloavend!
    Ga vooral zo door met jullie, leuk geschreven, reisverslagen.

Groetjes Pauline.

ps. Watskebeurt met de Amazone dan...?