Foz do WAUW!!!!! - Reisverslag uit Foz do Iguaçu, Brazilië van daisyenannemarie - WaarBenJij.nu Foz do WAUW!!!!! - Reisverslag uit Foz do Iguaçu, Brazilië van daisyenannemarie - WaarBenJij.nu

Foz do WAUW!!!!!

Door: daisy en annemarie

Blijf op de hoogte en volg

24 Januari 2009 | Brazilië, Foz do Iguaçu

Hallo luitjes,

Hopelijk gaat alles goed daar in het inmiddels ontdooide Nederland.
Hier gaat gelukkig alles weer de goede kant op! Nog niet te hard juichen maar we hebben 2 geweldige maar wel intensieve dagen achter de rug en Annemarie leeft nog.
Na 3 vluchten kwamen na 13 uur aan in Foz do Iguaçu (noorden van Brazil). Het is hier hottie hottie en geen regen te bekennen. Maar we zijn wel zeiknat geworden. Maar daarover later meer.
Nadat we een lekker luxe hotel hadden gevonden (met smorgens ontbijt!!) zijn we na een goede nachtrust op weg gegaan naar de befaamde watervallen aan de Braziliaanse kant.
Het is niet in woorden uit te drukken hoe geweldig het is, dus doen we dit ook maar niet...
We hopen dat de foto´s voor zichzelf spreken. Want ze zeggen: een plaatje zegt meer dan 1000 woorden. We zullen jullie dat leeswerk besparen.
De volgende dag zijn we met de bus vertrokken naar Puerto do Iguaçu, de Argentijnse kant van de watervallen. We dachten dat de vorige dag niet meer te overtreffen was, maar daarin hadden we ons vergist.
Aangezien we geen plaatje hebben van ons in het bootje onder de watervallen moeten we dit toch even proberen uit te drukken in woorden.
Schets je plaatje: een mooie krachtige waterval (gebruik hierbij foto´s als voorbeeld), Daisy en Annemarie in een bootje met reddingsvesten met 20 anderen, kletsnat als verzopen (niet bezopen) katjes. Plaatje compleet!
Maar nu ff serieus..we zijn met een bootje de rivier opgegaan en recht op de waterval afgesjeest. Shit, wat een kracht..en koud! Er was geen plekje meer droog.
En jullie raden het nooit...We zijn weer terug in Brazilie. Maar niet voor lang.
Morgen vertrekken we met de bus naar Paraguay om weer even de bushes in te gaan. We konden het niet laten.
Geniet van de foto´s. Veel succes op jullie werk (haha) en we denken wel even aan jullie.

Groetjes van de net opgedroogde Annemarie en Daisy

Ps: Manon, proficiat met je zoontje Jesper! Ik hoop dat je mijn sms ontvangen hebt. Als ik terug ben kom ik hem bewonderen. En collega´s bedankt dat jullie me op de hoogte houden van de leuke nieuwtjes! Ik hoop dat de nieuwelingen mijn plaats nog niet hebben ingepikt.

  • 25 Januari 2009 - 09:17

    Jolanda Denissen:

    Ha meiden Wat een fantastische beelden,echt wauauw!Ik vind het ontzettend knap van jullie hoe jullie bezig zijn.Jullie komen er wel!Spannend wat jullie meemaken en leuk om te lezen.Zelfs mijn man kijkt regelmatig naar jullie berichten,leuk joh.Annemarie ik hoop dat je klachten gauw verdwijnen,want het lijkt me erg vervelend. Nou meiden,hou vol en we kijken uit naar meer berichten en foto's.De groeten van iedereen op de afdeling,en van ons natuurlijk,we denken aan jullie en hebben t regelmatig over jullie. dikke knufs Jolanda.

  • 25 Januari 2009 - 09:26

    Au3:

    Wauw... in één woord geweldig! ben sprakeloos...

  • 25 Januari 2009 - 11:31

    Marieke:

    ha die dames
    jemig wat een knoert van een waterval. leuk zeg.!!
    nieutjes horen? marieke en leon hebben een zoon, jasper. ik zit nu in bangkok.

  • 25 Januari 2009 - 12:37

    Oma En Opa Van Essen:

    Wat een prechtige natuur daar en mooie foto's die jullie gemaakt hebben.
    Wij kunnen ons voorstellen dat jullie genieten van deze reis.
    We hopen dat beide gezond de reis kunnen vervolgen. Beterschap voor Annemarie.

  • 25 Januari 2009 - 16:04

    Claudia:

    Hallo Annemarie en Daisy
    Nu ben ik toch echt jaloers op jullie als verzopen (niet bezopen) katjes! Ik zie het helemaal voor me. Mooie kiekjes.
    Heel veel groetjes

  • 26 Januari 2009 - 10:32

    Daisy:

    Gaaf die foto's. Heel veel plezier in de bushes. En Daisy, haal adem, er is geen nieuweling die jou plek heeft ingenomen, jij bent een mysterieus geval apart. Heel veel groetjes.

  • 26 Januari 2009 - 16:02

    Everlien Luxor :

    Hee Wereldreizigers!!Ik ben eindelijk begonnen met jullie adventures te volgen!!Super dat jullie 2 deze kans met beide handen hebben aangepakt.Oppe Ruiver is het koud/nat/wind.Enne de vrijdagavond in Luxor =gelukkig steeds super druk met subtropische temperaturen binnen!!Iedereen gaat zich klaar maken voor de vasteloavond:Alaaf!!Bij mijn volgend pilsje denk ik aan jullie 2!!Greetz Everlien x

  • 28 Januari 2009 - 17:14

    Brian:

    geweldig
    inderdaad niet in woorden uit te drukken
    zijn iets groter dan in turkije destijds he!!! hahaha

    X

  • 29 Januari 2009 - 13:18

    De Scheffertjes:

    hoi dames,alles goed daar met jullie?lekker zon met veel biertjes?hier gaat alles z'n gangetjebijna iedereen de griep gehad en weer klaar voor de carnaval.we hebben er zin in.jullie geen carnaval daar?groetjes vanuit het verre Lomm en heel veel kusjes van Guusje, Renske, Silke en natuurlijk Sonja en Bas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Foz do Iguaçu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 April 2009

Afscheid is zwaar

20 April 2009

Pocahontas Blanco

25 Maart 2009

Welcome to the Jungle

14 Maart 2009

This is Bolivia (TIB)

05 Maart 2009

Torres del Paine

Actief sinds 14 Okt. 2008
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 26571

Voorgaande reizen:

05 November 2008 - 24 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: