Op weg naar Uruguay - Reisverslag uit El Tigre, Argentinië van daisyenannemarie - WaarBenJij.nu Op weg naar Uruguay - Reisverslag uit El Tigre, Argentinië van daisyenannemarie - WaarBenJij.nu

Op weg naar Uruguay

Door: daisy en annemarie

Blijf op de hoogte en volg

04 Februari 2009 | Argentinië, El Tigre

Hallo allemaal,

We zitten ons een beetje te vervelen omdat we op een bootje moeten wachten om in Uruguay te komen, dus gaan we jullie maar weer lastig vallen.
We zijn een aantal dagen geleden van Paraguay met de bus naar Argentinie, Buenos Aires vertrokken. Deze reis ging gepaard met verscheidene complicaties, nl:
1 Bij de grensovergang bleek dat we geen stempel hadden gehaald om Paraguay legaal te betreden, dus...dokken. Het is in zuid amerika gelukkig mogelijk om af te dingen bij de immigratiedienst, want we hadden niet meer genoeg geld.
2 De buschauffeur wilde dat we zonder paspoort terug gingen naar de bus. Wij natuurlijk de kont tegen de krib gooien wat leidde tot frustraties bij buschaffeur en medepassagiers. Bleek dat het daar normaal is dat de buschauffeur het regelt. Maarja, weten wij veel!
Kortom, we voelden ons als een Turk in Nederland die geen Nederlands spreekt.
Zulke zaken kosten veel energie, dus we wilden een uiltje gaan knappen in de 20uur dat de busreis duurde. Helaas, dat was ff een koude douche. Er zat een gat in het dak van de bus en het lekte recht boven ons hoofd. Geen wonder dat die plaatsen zo goedkoop waren.
Maarja, we zijn veilig aangekomen in Buenos Aires. De stad van de tango en steaks. Na 3 relaxte dagen, waarin we wat rondgeslenterd hebben en op het terras hebben gezeten, vinden we het even nodig om te gaan relaxen. We zijn op weg naar Uruguay, Cape Polonia. Naar ze zeggen een rustige hippieplaats met een lekker strand. Hopelijk kunnen we daar ons hangmatje weer eens ophangen.
Maar we zullen jullie niet langer van jullie werk houden. We gaan maar weer eens een terrasje pakken.

Groetjes uit het zonnige Argentinie,

Daisy en Annemarie

  • 03 Februari 2009 - 16:33

    Maartje:

    Hee hee
    ik dacht laat ook maar eens een berichtje achter. We hebben jullie foto's ontvange super leuk. Zussie ik kan trouwens niet wachten tot je me weer komt vervelen met de laptop. En ik ben heel blij dat je je eindelijk weer beter voelt. Nog heel veel plezier daar ga maar weer lekker in jullie hangmatje hangen.
    Hele dikke knuffel Maartje.

  • 03 Februari 2009 - 16:43

    Chantal:

    Hey meiden,
    Inderdaad, zo kun je je misschien beter inleven in een allochtoon!
    Maar ja, fijn dat het toch gelukt is om verder te reizen! Hopelijk dat jullie het beloofde hippieland zullen vinden.
    Hoe is het trouwens met je bijwerkingen van de malariemedicijnen, AnneMarie?
    Heel veel plezier, dames!

  • 03 Februari 2009 - 20:30

    Harm:

    ik heb het idee dat annemarie weer de oude is (gezondheid)geweldig dat jullie dit avontuur beleven geweldige foto's,
    hoop jullie snel te zien,lees met veel plezier jullie geschreven avonturen
    groetjes harm

  • 06 Februari 2009 - 09:57

    Christien:

    Ha Annemarie en Daisy
    Ik lees jullie reisverslagen en bekijk jullie foto's met veel plezier.Ik heb jullie al eerder 'n berichtje willen verzenden maar dat is mis gegaan.Ik ben niet zo'n held op de computer.(ik wordt al een dagje ouder!!)
    Geniet verder van jullie avontuur.
    Groetjes, de mol van R1

  • 08 Februari 2009 - 00:46

    Monique:

    Hallo meiden. Wat hebben jullie het toch goed en heel mooi wat ik gezien heb op jullie foto's. Veel plezier in de hangmat op cape polonia. Annemarie hopelijk heb je dadelijk nog zin in te werken bij al dat mooi's. Veel plezier en tot de volgende keer
    Vele groetjes, monique

  • 08 Februari 2009 - 13:06

    Nina:

    ha dames,
    wat fijn om te horen en lezen dat jullie de rit goed overleeft hebben.
    Als er wat dingen onderweg gebeuren hebben jullie wel wat te vertellen, als alles vlekkeloos verloopt is ook niet leuk.
    Het is voor jullie denk ik niet voor te stellen, maar hier is de carnaval weer begonnen.
    Gister prinssenbal tom creemers is prins geworden.

    ik hoop dat jullie verder weer veel genieten, want de tijd vliegt dat merk ik iedere dag.
    tot snel mail of bel

    dikke kus nina

  • 08 Februari 2009 - 19:08

    Brian:

    amusatie!!!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, El Tigre

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 April 2009

Afscheid is zwaar

20 April 2009

Pocahontas Blanco

25 Maart 2009

Welcome to the Jungle

14 Maart 2009

This is Bolivia (TIB)

05 Maart 2009

Torres del Paine

Actief sinds 14 Okt. 2008
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 26574

Voorgaande reizen:

05 November 2008 - 24 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: